Uşaqlar qan təzyiqi dərmanını udduqda nə olur?

Göndərildi: 08.09.2021
Məqalənin müəllifi Adəm Quliyev

Uşaqlar qan təzyiqi dərmanını udduqda nə olur?

Ciddi qəzalara gəldikdə, ev ən təhlükəli yerlərdən biridir. Hər bir valideynin bildiyi kimi, balaca uşaqlar hər şeyi ağızlarına qoyurlar. Bu, başa düşüləndir, çünki zövqlə yanaşı forma və toxumanı da araşdırmağa imkan verir. Hansı içkilərin və ya yeməklərin təhlükəli olduğunu bilməyin heç bir yolu olmadıqları üçün - hətta bəzilərinin belə ola biləcəyi üçün - qan təzyiqi dərmanlarını portağal suyu kimi həvəslə udacaqlar.

2012 -ci il üçün toplanan statistikaya görə, dərmanlardan təsadüfən zəhərlənmədən sonra 64 minə yaxın uşağın təcili yardım müalicəsinə ehtiyacı var. ABŞ Zəhər Nəzarət Mərkəzinə hər dəqiqə bir zəng vuran daha çox zəng gəlir.

Dəyişən Əhali və Təhlükəsiz qalmaq

Necə ki, təsadüfən alınan dərmanların çoxu valideyn olaraq nənə və babaya məxsusdur, bu günkü dəyişən ailə dinamikasını əks etdirir. 2005 -ci ildən bəri nəvələri ilə eyni dam altında yaşayan nənə və babaların sayı 23%artmışdır. Daha çox valideyn işləyərkən, nənə və babaların təxminən 8% -i müntəzəm olaraq uşaq baxımına kömək edir.

Nənə və babaların yarısından çoxu gündəlik olaraq resept dərmanı qəbul edərkən, uşaqlar üçün risk əvvəlki nəsillərdəkindən daha böyükdür. Gündəlik həyatınızın bir hissəsi olduğunda dərmanla maraqlanmaq, maraqlandığınız kiçik əllərə nə qədər tez və asanlıqla düşə biləcəyinizi unutmaq asandır.

Dərmanımızı mətbəx tezgahında və ya asanlıqla əldə edilən bir rəfdə olduğu kimi əlverişli yerdə saxlamağa meyl edirik. Artrit və ya çevikliyi təsir edən digər şərtlərimiz olduğu üçün uşaqlara qarşı qablar açmaqda çətinlik çəksək, dərmanları asanlıqla aça biləcəyimiz qablara tökəcəyik. Bir çoxumuz dərmanları bir gecə stendində saxlayırıq ki, unutmayaq və ya gecədə lazım olsa ələ verək.

Qəza zəhərlənməsinin əlamətləri və simptomları

Yetkinlər üçün dərmanlar, hətta yazdığı böyüklər üçün də həddindən artıq dozadan xəbərdarlıq edir. Kiçik bədənlərdə böyüklər üçün dozalar sürətli və dağıdıcı nəticələrə səbəb ola bilər. Əksər hallarda, zədələnmədən əvvəl yalnız bir udmaq və ya həb qəbul etmək lazımdır.

Baxmaq üçün təsadüfən zəhərlənmənin ümumi simptomlarından bəziləri bunlardır:

  • Yüksək temperatur
  • Başgicəllənmə və ya yuxululuq
  • Qıcıqlanma və ya baş ağrısı
  • Bulanık və ya ikiqat görmə
  • Həddindən artıq dribling
  • Döküntülər
  • Nəfəs alma çətinliyi
  • Huşunu itirmək

Təzyiq dərmanları kimi bəzi maddələr, uşaqlar tərəfindən yutulduqda xüsusilə təhlükəlidir. Siyahıda reseptsiz satılan dərmanlar və yazılanlar var:

Yüksək qan təzyiqi dərmanlarıxüsusilə kiçik uşaqlar və körpələr üçün təhlükəli ola bilər. Ciddi aşağı ürək dərəcələrinə, letargiyaya, komaya və hətta ölümə səbəb ola bilər. Qan təzyiqi dərmanları o qədər güclüdür ki, hətta 6 ml (hətta bir çay qaşığından bir qədər artıq) komaya səbəb ola bilər. Qan təzyiqi çətiri altına düşənlər də burun spreyləri və göz damlalarıdır. Qan təzyiqi yamaları bəzən adi zibil qutusuna atılır, lakin istifadə edildikdən sonra da qalan aktiv maddələr gənc uşaqlara ciddi ziyan vurmaq üçün kifayət qədər güclü ola bilər.

Ürək dərmanlarıuşaqlarda aşağı təzyiqə səbəb ola bilər və şoka və yavaş ürək dərəcəsinə səbəb ola bilər.

Əzələ ovuşdurmasıböyüklər üçün zərərsiz görünə bilər, ancaq uşaqlarda sürətli hərəkətə səbəb ola bilər. Kofur udulsa, uşaqlarda cəmi 10 və ya 20 dəqiqə ərzində nöbetlərə səbəb ola bilər.

Tez -tez təyin olunan ağrı dərmanlarınaoksikodon, metadon və ya hidrokodon olanlar daxildir. Uşaqlarda yuxululuq və letargiyaya səbəb olur və müalicə edilmədikdə nəfəs almağı dayandıra bilər.

Wintergreen və Aspirin yağıtez -tez əzələ ağrılarını aradan qaldırmaq və ya infarktların qarşısını almaq üçün alınır, qışqırağı yağı isə ətir vermək üçün istifadə olunur. Ümumi bir ağrı kəsici olduğu üçün bir çox evin aspirin ehtiyatı var. Uşaqlarda komaya səbəb ola biləcək və hətta ölümcül ola biləcək bulantı, qusma və ya nöbetə səbəb ola bilər. Wintergreen yağı xoş ətir verdiyindən xüsusilə təhlükəlidir. Ümumiyyətlə, bir çay qaşığı qış yaşıl yağı təxminən 90 körpə aspirinə bərabərdir.

Antidepresandərmanlar, ağrı kəsicilərindən sonra uşaqlar üçün ikinci ən böyük riskdir. Semptomlara nöbet və nizamsız ürək atışları daxildir. Ciddi problemlərə səbəb olmaq üçün yalnız bir və ya iki həb kifayətdir.

Bir uşaq Dərmanlarınızı Yutarsa ​​Nə Etməli

Uşağın təsadüfən dərman qəbul etdiyini anladığınız anda 911 və ya Zəhər İdarəetmə Mərkəzinə zəng etməli və uşağı təcili olaraq təcili xəstəxanaya aparmağa hazır olmalısınız. Dərman şüşəsini yanınızda götürün ki, nə udulduğunu başa düşməyəsiniz. Şüşədə qalanlara baxmaq da uşağın nə qədər udduğunu təxmin etməyə imkan verə bilər. Uşağı xəstə etməyə çalışmamalısınız.

Təcili yardım otağında, uşağın sağalmasına kömək edəcək geri çevirici maddələr və ya antidotlar var, ancaq sürətli hərəkətə ehtiyac var. Qəzalar ən yaxşı qayğı ilə belə baş verir, buna görə təcili yardım nömrələrini əlinizdə saxlayın və ayıq olmağa çalışın.